Κορυφή σελίδας
Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος - ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος - ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Go to content

Main menu

Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος

3 Νοεμβρίου 2008

Γιατί οι Εβραίοι θα αναλάμβαναν αυτόν τον τόσο σημαντικό ρόλο; Γιατί είναι οι απόλυτα ειδικοί στην άσκηση σκληρής εξουσίας μέσω του χρήματος. Οι απόλυτα ειδικοί στον έλεγχο και την καταστροφή του κεφαλαίου μέσω του χρήματος. Οι απόλυτα ειδικοί στη δημιουργία μονοπωλίων στην αγορά. Οι απόλυτα ειδικοί στον χειρισμό του ανώτατου κεφαλαίου των Πνευματικών Δικαιωμάτων. Οι απόλυτα ειδικοί στο να κρατούν στα χέρια τους δέκα φανερές εντολές και ταυτόχρονα να εισπράττουν πνευματικά δικαιώματα, σαν αυτές να ήταν άγνωστες. Οι απόλυτα ειδικοί στην επιχειρηματολογία της "κλάψας" του θύτη, του "εκφοβισμού" του θύματος και της "δαιμονοποίησης" ενός φανταστικού εχθρού, ο οποίος δικαιολογεί τα πάντα. Τρομοκράτες, που να σκοτώνουν συνέχεια και να κλαίνε πιο πολύ ακόμα και από τα θύματά τους, δεν υπάρχουν άλλοι εκτός από τους Εβραίους. Ολόκληρο "εργαστήριο" έχουν στήσει στο Ισραήλ.

Όταν θα ολοκληρωνόταν η καταστροφή, θα "έχτιζαν" από την αρχή την νέα αυτοκρατορία. Αυτή ήταν η δουλειά που θ' αναλάμβανε ο Μπους ο νεότερος. Ο τελειωμένος μεθύστακας. Ο "ήρωας" της εθνοφυλακής. Πάνω στα "συντρίμμια", που θα κληρονομούσε από τον "Χίτλερ" πατέρα του, θα έπαιρνε τον ρόλο του παππού του "Πρέσκοτ". Τον ρόλο αυτού, που θα διαχειριζόταν την κατάκτηση. Απλά, επειδή είναι μειωμένης αντίληψης και λίγο φαντασιόπληκτος, έκανε τον νέο πόλεμο στο Ιράκ, ο οποίος ήταν παντελώς ανώφελος και βέβαια περιττός. Ό,τι ήταν να πάρουν από το Ιράκ με στρατιωτικά μέσα το είχαν καταφέρει με τον πρώτο πόλεμο. Από εκεί και πέρα μόνον ζημιά μπορούσαν να πάθουν με την επανάληψή του.

Στο σημείο αυτό φαίνεται η ηλιθιότητα του junior. Ήθελε κι αυτός να παίξει με τα "στρατιωτάκια" και να παραστήσει τον στρατηλάτη. Ήθελε κι αυτός λίγο από τον ρόλο του Χίτλερ. Ήθελε κι αυτός να δείξει ότι είναι Chief and Commander. Το έδειξε με λάθος τρόπο σε λάθος χρόνο και τα αποτελέσματα ήταν τραγικά. Έμπλεξαν οι ΗΠΑ σε μια κατάσταση, η οποία θα τους κοστίσει πάρα πολύ και δεν μιλάμε μόνον για χρήματα. Μιλάμε για μίσος και στοχοποίηση. Οι ΗΠΑ σήμερα είναι μισητές στο σύνολο του Πλανήτη. Έχουν στοχοποιηθεί ως διαρκής απειλή για την παγκόσμια ειρήνη και αυτό είναι ό,τι χειρότερο για μια δύναμη, η οποία συνδέει την ισχύ της με το "άλλοθι" του προστάτη.

Αυτό το οποίο έχει σημασία είναι ότι τα πάντα έχουν δρομολογηθεί και έχουν εφαρμοστεί από συγκεκριμένα πρόσωπα. Πρωταγωνιστές της κατάστασης είναι οι Μπους. Αυτοί δημιουργούν τα "χνάρια", τα οποία ακολουθούν οι διάδοχοί τους, είτε αυτοί λέγονται Κλίντον είτε Ομπάμα. Επιλέχθηκαν από τη Λέσχη οι Μπους να πρωταγωνιστήσουν στην ανθρώπινη ιστορία. Διατηρούσαν το οικογενειακό "δικαίωμα" από τον Πρέσκοτ Μπους. "Χρωστούσε" η Λέσχη στους Μπους και έπρεπε να τους δώσει σε ρόλους την ιστορική "αντιπαροχή" την οποία δικαιούνταν. Έτσι κάπως αντιλαμβάνεται η Λέσχη τη δημοκρατία. Μόνη της επιλέγει αυτούς που δημιουργούν τα "χνάρια" και οι λαοί επιλέγουν αυτούς που θα τα ακολουθήσουν. Σιγά μην άφηναν μερικούς Λατίνους στη Φλόριντα να απειλήσουν αυτό το "δικαίωμα" με την ταπεινή τους ψήφο.

Ο "Γκαίμπελς" της ναζιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Πόλεμος αυτού του μεγέθους δεν γίνεται, χωρίς να έχει τον "Γκαίμπελς" του. Χωρίς να έχει τους μηχανισμούς ελέγχου της πληροφορίας. Χωρίς να έχει τους μηχανισμούς παραπληροφόρησης. Χωρίς να έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί πρότυπα και στερεότυπα. Χωρίς να έχει τη δυνατότητα να τρομοκρατεί τους αντιδραστικούς. Αυτό ήταν απαραίτητο, γιατί έπρεπε από τη μία να εξασφαλίσουν συμμαχίες και από την άλλη να κάμπτουν τις αντιδράσεις των διαφωνούντων. Από την μία να μπορούν να "πείθουν" και από την άλλη να μπορούν να "απειλούν". Οι λαοί είχαν αντιστάσεις και αυτές έπρεπε να καμφθούν. Είτε με υποσχέσεις είτε με απειλές, έπρεπε να επιβάλουν τις απόψεις τους.

Όταν όμως επιχειρείς παγκόσμιο πόλεμο, ευνόητο είναι ότι όλα αυτά τα θέλεις σε ένα ανάλογο επίπεδο. Πρέπει να ελέγχεις την πληροφορία σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρέπει να επιβάλεις τη "σιωπή" στους αντιπάλους σου. Πρέπει να προωθείς μόνον την άποψη των δικών σου ανθρώπων. Πρέπει να επιβάλεις μόνον τα πρότυπα τα οποία σε συμφέρουν. Πρέπει να επιβάλεις σε όλο τον κόσμο τους κοινούς εχθρούς που έχεις επιλέξει ότι σε συμφέρουν. Πρέπει να μπορείς να τρομοκρατείς τον κόσμο. Να του δείχνεις τι μπορεί να πάθει, σε περίπτωση που θα μπει στο στόχαστρό σου. Να του δείχνεις τι hi tech μέσα διαθέτεις, για να τον εντοπίζεις και να τον "σέρνεις" στην τιμωρία.

Χρειάζεσαι δηλαδή ένα τεράστιο δίκτυο "πλύσης" εγκεφάλου. Ένα παγκόσμιο δίκτυο παραπληροφόρησης και μια "βιομηχανία" παραγωγής προπαγανδιστικού "υλικού". Ένα Χόλυγουντ, για παράδειγμα. Μια "βιομηχανία" παραγωγής προτύπων και συμπεριφορών. Μια "βιομηχανία" πνευματικού καταναγκασμού και βέβαια εκφοβισμού. Ποιος αμφισβητεί ότι οι ταινίες του Χόλυγουντ έχουν πειθαναγκαστικό στόχο; Ότι προβάλουν συγκεκριμένες νοοτροπίες και άρα προσπαθούν να "δικαιώσουν" τα πρότυπα και τους κοινωνικούς συμμάχους των σημερινών κυρίαρχων; Έχει δει κανένας έργο του Χόλυγουντ με ήρωα έναν βιομήχανο ή έναν εργάτη; Οι βιομήχανοι συνήθως παρουσιάζονται σαν "απειλή" για την κοινωνία. Μια "απειλή", την οποία κάποιοι "καλοί" αστοί πρέπει να σταματήσουν. Οι εργάτες παρουσιάζονται σαν οι βλάκες, οι οποίοι έχουν ανάγκη κάποιον αστό "οδηγό", για να τους σώσει. Ένα άβουλο κοινωνικό "έρμα". Οι "ήρωες" όλων των ταινιών είναι μόνιμα αστοί. Επιχειρηματίες έμποροι, στελέχη επιχειρήσεων, επιστήμονες, κρατικοί υπάλληλοι κλπ..

Τα ανάλογα επιχειρούν και για τον δεύτερο στόχο τους. Εκείνους, τους οποίους δεν μπορούν να τους "πείσουν" με τα επιλεγμένα πρότυπά τους, προσπαθούν να τους τρομοκρατήσουν. Οι ταινίες με τους "υπερήρωες", που κυνηγούν τους "τρομοκράτες" σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Πλανήτη, χρησιμοποιώντας τα υπέρτατα τεχνολογικά μέσα, αυτόν τον στόχο έχουν. Να κάνουν επίδειξη των μέσων που διαθέτουν οι ισχυροί για την καταστολή. Να τρομάξουν όσους σκέφτονται την αντίδραση
και είναι δυνατόν να το ξανασκεφτούν, βλέποντας τον εξοπλισμό τους. Να τους πείσουν ότι υπάρχουν πάντα πάνω τους κάποια άγρυπνα μάτια, που τους παρακολουθούν. Πού βρίσκουν την υποδομή και την τεχνογνωσία να δημιουργήσουν τέτοιες ταινίες; Γιατί στο Χόλυγουντ κατοικοεδρεύουν στρατιωτικοί και πράκτορες μυστικών υπηρεσιών;

Επειδή όμως μιλάμε για εμπλοκή και των Εβραίων στην κατάσταση, θα πρέπει εκτός από το "ωφέλιμο" ν' αναζητήσουμε και το "τερπνό". Ως Εβραίοι δεν θα μπορούσαν ν' αντισταθούν στον πειρασμό και να μην προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν και εμπορικά αυτό το πανίσχυρο όπλο. "Ήρωας" το πετυχημένο στέλεχος στην ταινία, αλλά δεν παύει να είναι και καταναλωτικό πρότυπο. "Ήρωας" ο πράκτορας, αλλά γιατί να μην γίνει ακόμα πιο χρήσιμος γι' αυτούς; Οι ταινίες με τους "υπερπετυχημένους" δημιουργούν καταναλωτικά πρότυπα, τα οποία ωθούν τους πάντες στους δικούς τους "πάγκους". Μιλάμε για "βομβαρδισμό" ανελέητο. Φτάσαμε στο σημείο να μην γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι λαϊκή παράδοση και τι ακριβώς έχει δημιουργηθεί ως "παράδοση" μέσα στα γραφεία των στούντιο. Την παράδοση των διαμαντένιων δακτυλιδιών των αμερικανικών αρραβώνων, το Χόλυγουντ τη δημιούργησε. Κάποιοι παραγωγοί του Χόλυγουντ πληρώθηκαν από τους εμπόρους διαμαντιών και μετά έστειλαν εκατομμύρια αφελών στους πάγκους τους.

Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι, για να επιχειρήσουν όλοι αυτοί τον ιδιωτικό τους πόλεμο, θα έπρεπε να διαθέτουν τα μέσα, για να επιβληθούν στον Πλανήτη. Να έχουν το "δίκτυο", για να σπρώξουν την "παραγωγή" τους στην πιο απομακρυσμένη γωνιά του Πλανήτη. Αυτά είναι υποχρεωτικά, αν θέλεις να φτάνει μόνον η άποψή σου σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Πλανήτη χωρίς τα "παράσιτα" των αντιδραστικών. Πρέπει ο Πλανήτης να γνωρίζει μόνον ό,τι θέλεις εσύ να γνωρίζει. Να ελέγχεις όχι μόνον αυτά που λέγονται, αλλά κι αυτά που γράφονται. Να ελέγχεις ακόμα και τις εκδόσεις των βιβλίων. Κανένας συγγραφέας και κανένας φιλόσοφος να μην επιβιώνει, αν δεν είναι "ευθυγραμμισμένος" με την άποψή σου. Κανένας να μην γίνεται διάσημος, αν δεν είναι υποταγμένος σ' εσένα.

Εφόσον εμείς ισχυριζόμαστε ότι η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ ξεκίνησε αυτόν τον Παγκόσμιο Πόλεμο, ευνόητο είναι ότι πρέπει να δούμε αν είχε υπό τον έλεγχό της αυτά τα μέσα. Είχε δηλαδή τα προσόντα να ξεκινήσει αυτόν τον πόλεμο; Βεβαίως και τα είχε. Τα είχαν οι Εβραίοι. Στους Εβραίους ανήκουν τα παγκοσμίου βεληνεκούς ΜΜΕ, ξεκινώντας από τα αμερικανικά ΜΜΕ. Τους ανήκουν και είναι υπό τον απόλυτο έλεγχό τους όλα τα μέσα μαζικής πληροφόρησης και προπαγάνδας στις ΗΠΑ. Τα περίφημα δίκτυα CBS, ABC, NBC και CNN. Τους ανήκει και είναι υπό τον έλεγχό τους ό,τι υπάρχει και δεν υπάρχει στο περίφημο "πλυντήριο" συνειδήσεων του Χόλυγουντ.

Ο Σάμερ Ρέντστοουν (το γένος Ροθστάιν) έχει τον έλεγχο στο CBS, στη Viacom, στο MTV (πρόεδρος ο Μπράιαν Γκρέιντεν) και είναι ιδιοκτήτης της Black Entertainment Television. Πρόεδρος του CBS είναι ο Λέσλι Μουνβς, ο μεγάλος ανηψιός του Δαβίδ Μπεν Γκουριόν. Ο Μίκαελ Άισνερ είναι ο κύριος ιδιοκτήτης της Disney-Capitol Cities, που κατέχει το ABC. Ο Ντέιβιντ Γουέστιν είναι πρόεδρος του ABC News. Ο Λόυντ Μπράουν είναι πρόεδρος του ABC Entertainment. Ο Νηλ Σαπίρο είναι πρόεδρος του NBC News. Ο Τζέφρυ Ζούκερ είναι επικεφαλής του NBC Entertainment, με τον Τζακ Μάγιερς δεξί του χέρι. Παρ' ό,τι ο Ρούπερτ Μέρντοχ του Fox δεν είναι Εβραίος, ο πρόεδρος της εταιρείας Μελ Καραμάζιν, ο νούμερο 2 Πήτερ Τσέρνιν κι οι Γκαΐλ Μπέρμαν και Σάντυ Γκρούσοου, είναι. Ο Μέρντοχ έχει λάβει πολλά βραβεία από διάφορα εβραϊκά ιδρύματα.

Ο Τζέιμι Κέλνερ είναι πρόεδρος της Turner Broadcasting. Ο Γουώλτερ Άιζακσον είναι διευθυντής ειδήσεων στο CNN, όπου βρίσκονται επίσης οι Γουλφ Μπλίτζερ, Λάρυ Κινγκ, Πάουλα Ζαν και η κόρη του Τεντ Κόππελ, Αντρέα. Ο Τζόρνταν Λεβίν είναι πρόεδρος της Warner Bros Entertainment. O Χάουαρντ Στίγκερ της Sony Corp. of America. Ο Ρόμπερτ Σίλερμαν είναι ιδρυτής της Clear Channel Communications. Ο Ιβάν Σέιντενμπεργκ είναι πρόεδρος της Verizon Communications. O Τέντυ Σέμελ (πρώην συμπρόεδρος στη Warner) στη Yahoo. O Μπάρυ Ντίλερ, πρώην ιδιοκτήτης της Universal Entertainment, είναι πρόεδρος της USA Interactive. Ο Τζόελ Κλάιν πρόεδρος των επιχειρήσεων Bertelsmann στην Αμερική (το μεγαλύτερο εκδοτικό συγκρότημα του κόσμου).

Τα ανάλογα αφορούν και τα μεγάλα έντυπα των ΗΠΑ. Ο Μορτ Ζούκερμαν, επικεφαλής του συμβουλίου προέδρων των Μείζονων Εβραϊκών Οργανισμών των ΗΠΑ είναι ιδιοκτήτης των US News, World Report, NY Daily News. Ο Άρθουρ Σουλτσμπέργκερ Τζ. εκδίδει τους New York Times, την Boston Globe, κ.α. Ο Μάρτυ Πέρετζ την New Republic κι ο Γουίλιαμ Κρίστολ την Weekly Standard. Ο Ντόναλντ Γκράχαμ Τζ. είναι πρόεδρος στο Newsweek και στη Washington Post. O Μάικλ Λεντίν του σκανδάλου Ιράν - Κόντρας, εκδίδει το National Review. Ο Ρον Ρόζενταλ κι ο Φιλ Μπρονστάιν διευθύνουν την SF Chronicle. Ο Ντέιβιντ Σνάιντερμαν κατέχει τη Village Voice και άλλα εβδομαδιαία "εναλλακτικά" έντυπα. Στο Χόλυγουντ, που από Εβραίους πήρε τη σημερινή μορφή του ως "πλυντήριο", δεσπόζουν ο Στήβεν Σπήλμπεργκ, ο Ντέιβιντ Γκέφεν κι ο Τζέφρυ Κράντζμπεργκ της Dreamworks, ο Άισνερ της Disney, ο Άμυ Πασκάλ πρόεδρος της Columbia και πολλοί άλλοι.
Ό,τι δεν τους ανήκει ως ιδιοκτησία, απλά το ελέγχουν απόλυτα. Μόνον τους διευθύνοντες συμβούλους όλων αυτών των μηχανισμών να δει κάποιος, μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Αυτή είναι η λίστα των Εβραίων CEO, οι οποίοι διοικούν τον παγκόσμιο μηχανισμό "παραγωγής" και "διασποράς" προπαγάνδας της Νέας Τάξης.

RICHARD BERNSTEIN. Western Publishing. childrens books
STUART BLOOMBERG. ABC Head of Entertainment Division.
PETER CHERNIN. 20th Century Fox. dec. 1992 new CEO
MARTIN S. DAVIS. Paramount Comm. CEO
BARRY DILLER. 20th Century Fox. CEO
MICHAEL D. EISNER. WALT DISNEY Co.
STEVEN FRIEDMAN. NBC Executive Producer Nightly News. Hired may 1990 under G.E. (gentile) owned NBC.
LEONARD HARRY GOLDENSON. ABC (Capital Cities ABC TV) (upto 1985. Thomas Murphy now CEO but with same Jewish management)
KATHERINE MEYER GRAHAM. Newsweek, Washington Post. Daughter of Eugene Meyer.
PETER GUBER. Columbia Pictures. 1989. Bought by SONY, Guber replaced Kaufman as CEO.
PETER KALIKOW. New York Post. Real estate devloper.
PETER R. KANN. Dow Jones, Wall St Journal, Barrons
VICTOR A. KAUFMAN. Columbia Pictures. CEO
CHARLES KOPPELMAN. EMI Records CEO
GARY HERSH. Capitol Records CEO
GERALD LEVIN. TIME/WARNER Comm. CO-CEO.
ROBERT MAXWELL. Daily News.
RONNESSEN MBS. Mutual Broadcasting SYS.
SAMUEL NEWHOUSE. Random House, Advanced Publications, Newhouse Broadcasting, (CTV), New Yorker Vogue, Mademoiselle, Glamour, Vanity Fair, HQ, Bride's, Gentleman's Quarterly, Self, House & Garden. Newspapers & mags.
MICHAEL OVITZ. Media magnate.
WILLIAM S. PALEY CBS CEO & founder of CBS. 1927. 1983 Partially retired.
SUMNER M. REDSTONE. Viacom MTV Nickelodeon QVC. CEO.
STEVEN J. ROSS. TIME/WARNER Comm. CEO.
JEFF SAGANSKY. CBS Head Entertainment Division.
DAVID SARNOFF. RCA NBC head entertainment div.
ROBERT SARNOFF. RCA NBC CEO (son of D. Sarnoff). RCA and NBC were bought by G.E. in 1986 but Jewish management still exists.
MICHAEL P. SCHULHOF. SONY. Vice chairman.
RICHARD SNYDER. Simon & Schuster.
LEONARD STERN. VILLAGE VOICE. HARTZ pets supply.
ARTHUR OCHS SULZBERGER. New York Times, family circle. McCall's, M. Frankel, J. Lelyveld, J. Rosenthal - all Jews.
BRANDON TARTIKOFF. Paramount pictures. Chairman.
LAWRENCE A. TISCH. CBS CEO TV, theaters, hotels, insurance. (Before him was 1928 William S. Paley son of russian jews. Retired 1983.)
LEW WASSERMAN.MCA Inc. CEO. 1991. Bought by SONY. but Wasserman still is CEO.
MORTIMER ZUCKERMAN. US News and World Report, DAILY NEWS. New ceo.

Μιλάμε για έναν ολόκληρο "στρατό", ο οποίος ελέγχει τα πάντα στην πληροφόρηση, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ και διαχέοντας την "είδηση" σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Πλανήτη. Έναν μηχανισμό, ο οποίος στην κυριολεξία αποφασίζει μόνος του ποιος θα γίνει διάσημος και άρα οικονομικά αποδοτικός σε όλους τους κλάδους των δραστηριοτήτων. Μόνοι τους δηλαδή χτίζουν τα "πρότυπα" και μόνοι τους αποφασίζουν ποιοι θα τα ενσαρκώσουν, βιώνοντας την απόλυτη "επιτυχία". Αν δεν ανήκεις στις επιλογές τους, δεν μπορείς να "προοδεύσεις", ακόμα κι αν είσαι ο Ίδιος ο Θεός. Πάντα θα είσαι πίσω από τους δικούς τους "εκλεκτούς". Θα "τρέχεις" σαν τον "άνεμο" και στα παγκόσμια "βάθρα" θ' ανεβαίνουν οι "κουτσοί".

Αυτή η ελεγχόμενη παραπληροφόρηση μαζί με το "πακέτο" των προτύπων και των διασήμων, που "παράγεται" στις ΗΠΑ, στη συνέχεια περνάει στην "αποικία" τους στην Ευρώπη, για να την αναμεταδώσουν οι δικοί τους άνθρωποι. Οι Εβραίοι της Ευρώπης. Αυτοί ελέγχουν και στην Ευρώπη σε ανάλογο βαθμό τα ΜΜΕ. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε τις προσπάθειες του αμερικανοϊσραηλινού βαρώνου των ΜΜΕ Χαΐμ Σαμπάν ν' αγοράσει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό δίκτυο της Γερμανίας, το KirchMedia. Αν προσθέσουμε την παρουσία του Μέρντοχ στην Ευρώπη, του Ρ. Λώντερ, του Κόνραντ Μπλάκ, του Ντε Μπενεντέτι, κλπ., καταλαβαίνουμε λίγο-πολύ τι γίνεται.

Ο "Γκαίμπελς" ήταν έτοιμος πλέον να "πείσει" τους λαούς ότι δεν ξέφυγαν από τον "κίνδυνο" μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης. Προσπάθησαν να τους "πείσουν" ότι "κινδυνεύουν" από την "τρομοκρατία" και άρα ότι είχαν ανάγκη τον υπερατλαντικό "σωτήρα". Μόνον η δική του φωνή ακουγόταν στον κόσμο. Ο Εβραίος "Γκαίμπελς" και οι μηχανισμοί του θα μετέφεραν σε όλο τον κόσμο όχι μόνον τις υποσχέσεις, αλλά και τις απειλές. Αυτός θα τους ενημέρωνε για το τι παθαίνουν οι "κακοί", όταν δεν υπακούνε στον "σωτήρα". Η "σωτηρία" ήταν υποχρεωτική για όλους. Ακόμα κι αυτοί που δεν ήθελαν, θα "σώζονταν" υποχρεωτικά. Αν αρνούνταν, θα είχαν την τύχη των θαμώνων του Γκουαντάναμο. Απαγορευόταν ν' αντιστέκονται σε κάποιον, ο οποίος είχε απευθείας "διάλογο" με τον Κύριο. Στον νέο Μωυσή με τις νέες "εντολές" και την πυρηνική "μαγκούρα".

Οι "Κάιτελ" και "Ρόμελ" της ναζιστικής Νέας Τάξης.

Από τη στιγμή που μελετήσαμε τις δυνατότητες της προπαγάνδας για έναν τέτοιον πόλεμο, αυτό το οποίο θα κάνουμε είναι να εξετάσουμε τον ίδιο τον πόλεμο. Από εδώ και πέρα, δηλαδή, θα τα εξετάσουμε όλα με όρους πολέμου. Θ' αναζητήσουμε τους Εβραίους "επιτελάρχες", "στρατηγούς" και βέβαια τα "όπλα" τους. Απλά, για να το καταλάβει κάποιος αυτό, θα πρέπει να γνωρίζει το ζητούμενο αυτού του πολέμου. Ποιο ήταν το ζητούμενο; Αυτό που είναι το ζητούμενο για όλους τους πολέμους. Να καταστρέψουν το κεφάλαιο των αντιπάλων τους και να μείνουν μόνοι κυρίαρχοι πάνω στην "κατάκτησή" τους. Απλά, το καινούργιο στοιχείο εδώ είναι αυτό το οποίο αναφέραμε πιο πάνω. Δεν βομβάρδισαν τα εργοστάσια των εχθρών τους, αλλά τους έβαλαν "λουκέτο". Δεν κατέκτησαν τα χωράφια τους, αλλά τους ανάγκασαν να τους τα πουλήσουν. Αυτό σημαίνει ότι απέκτησαν ολοκληρωτικό έλεγχο των παραγωγικών μέσων των αντιπάλων τους και στην περίπτωσή μας του ολόκληρου του Πλανήτη. Από εκεί και πέρα, ως νικητές των πάντων, έλεγχαν με απόλυτο τρόπο την αγορά. Οι νικητές των νικητών έλεγχαν την Παγκόσμια Αγορά.

Πότε και πώς διεξάχθηκε αυτός ο πόλεμος; Ο Παγκόσμιος Πόλεμος των Εβραίων; Ο πόλεμος ξεκίνησε το 1991. Οι Αμερικανοί, υπό την καθοδήγηση των Εβραίων, επιτέθηκαν στο Ιράκ, για να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι η "τρομοκρατία" είναι οργανωμένη σε επίπεδο κράτους και άρα ότι έχει νόημα η χρήση στρατιωτικής βίας. Αυτό όμως ήταν η δικαιολογία. Το ζητούμενο ήταν ο "παραδειγματισμός". Στόχος τους ήταν να τρομοκρατήσουν τους λαούς και τα κράτη τους, ώστε, σε περίπτωση που θα ήταν ανυπάκουα, να γνωρίζουν ότι θα είχαν την τύχη του Ιράκ. Το ζητούμενο ήταν να επιβάλουν μια μαζική φοβία στους λαούς, ώστε να αποκτήσουν αν όχι την υποστήριξή τους τουλάχιστον την απάθειά τους. Οι live μεταδόσεις των πολεμικών επιχειρήσεων αυτόν τον στόχο είχαν. Να τρομοκρατήσουν όποιους τις έβλεπαν. Να σκέφτεται ο καθένας ότι μπορεί να βρεθεί στη θέση είτε των Ιρακινών είτε των Σέρβων.

Ταυτόχρονα με αυτόν τον "πόλεμο" εντυπώσεων ξεκίνησε και ο πραγματικός πόλεμος, ο οποίος στόχευε το πραγματικό κεφάλαιο των λαών. Ποιοι ήταν οι "επιτελάρχες" του "Χίτλερ"; Οι Εβραίοι που τον περιέβαλαν με επικεφαλής τον Κίσινγκερ. Τον "Κάιτελ" της Νέας Τάξης. Αυτοί αποφάσιζαν και αυτοί έδιναν εντολές στους Εβραίους "στρατηγούς" για την εφαρμογή της επίθεσης. "Στρατηγοί" ήταν όλοι αυτοί, που έκαναν "επιθέσεις" στον παραγωγικό μηχανισμό της ανεπτυγμένης Δύσης και της υπανάπτυκτης Ανατολής. "Αρχιστράτηγος" πεδίου ήταν ο Εβραίος Γκρίνσπαν, επικεφαλής του "όπλου" που ονομάζεται Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ. "Στρατηγός" ήταν ο Εβραίος Γούλφενσον της Παγκόσμιας τράπεζας. "Στρατηγός" ήταν ο Εβραίος Τρισέ της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας. "Στρατηγός" ήταν ο Εβραίος Ackermann της Ντόιτσε Μπανκ. Αυτοί συνεργάστηκαν μεταξύ τους και ισοπέδωσαν τα πάντα.

Την "επίθεση" ξεκίνησε ο "αρχιστράτηγος" της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ με στόχο το σύνολο των κρατών. Ο διοικητής της κεντρικής δημόσιας τράπεζας των ΗΠΑ με τα ιδιωτικά κεφάλαια. Της δημόσιας τράπεζας των ΗΠΑ με τα ιδιωτικά κεφάλαια της Λέσχης. Με τη μείωση των επιτοκίων στόχος τους έγινε να "πλημμυρίσουν" τη Δύση με "φτηνό" χρήμα, ώστε να καταστρέψουν το βιομηχανικό της κεφάλαιο. "Γιγαντώθηκαν" αφύσικα με τον "αέρα" των στεγαστικών δανείων στις ΗΠΑ και μετά βγήκαν στον Πλανήτη να "σαρώσουν" τα πάντα. Με τη συνεργασία των "στρατηγών" της άλλης πλευράς του ωκεανού ισοπέδωσαν τα πάντα. Αυτοί έριξαν το χρήμα στην αγορά με τρόπο που να καταστρέφει το κεφάλαιο. Χρηματοδότησαν το εμπόριο και αυτό εξουθένωσε την παραγωγή.

Με φτηνό χρήμα οι έμποροι μέσα σε λίγα χρόνια εξόντωσαν τους παραγωγούς. Σίτιμπανκ, Ντόιτσε Μπάνκ υπό τις ευλογίες της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας σάρωσαν τα πάντα. Αυτές έδιναν τον "ρυθμό" και ακολουθούσαν όλες οι τράπεζες της Ευρώπης. Το άφθονο χρήμα έκανε "άχρηστο" το βιομηχανικό κεφάλαιο και αυτό τους έβαλε "λουκέτο". Ο "βομβαρδισμός" της Ευρώπης ήταν πλήρης και απόλυτα "ισοπεδωτικός". Μέσα σε ελάχιστα χρόνια το σύνολο της παραγωγής της Δύσης μεταφέρθηκε με συνοπτικές διαδικασίες στην Κίνα. Η Δύση έμεινε παντελώς άνεργη. Η εξαφάνιση των παραγωγών και ο έλεγχος της αγοράς από τους εμπόρους έδωσε "σάρκα και οστά" στο ανώτατο κεφάλαιο των Πνευματικών Δικαιωμάτων. Το κεφάλαιο της Λέσχης. Η αυτοκρατορία είχε αρχίσει να "υψώνεται" πάνω σε νεκρά "κουφάρια" εργοστασίων.

Για να μην αντιδρούν οι λαοί σ' αυτήν την καταστροφή, χρησιμοποιήθηκαν χρήματα, ώστε να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση μια νέας πρωτοφανούς και "μυστηριώδους" οικονομίας, η οποία δημιουργεί ανάπτυξη και ευημερία χωρίς παραγωγή. Μιας νέας οικονομίας, η οποία δημιουργεί χρήμα από το χρήμα. Μιας νέας οικονομίας, η οποία μπορεί να συντηρεί κάποιον, χωρίς να είναι απαραίτητο αυτός να εργάζεται. Σύμφωνα με τη λογική αυτής της νέας οικονομίας μόνον οι "κατώτεροι" εργάζονται και αυτοί βρίσκονταν κάπου στην Κίνα. Όλες αυτές οι "ψευδαισθήσεις" δημιουργήθηκαν από το φτηνό χρήμα και τον υπερδανεισμό, είτε αυτός αφορούσε τα "μη παραγωγικά" κράτη είτε τα "άνεργα" νοικοκυριά. Τα δάνεια είχαν περάσει και στον απλό κόσμο και γι' αυτόν τον λόγο δεν αντέδρασαν οι λαοί στη στιγμή της καταστροφής. Οι Εβραίοι στην πραγματικότητα "εξαγόρασαν" την απάθεια τους. Τους "νάρκωσαν", προκειμένου να μην αντιδράσουν μπροστά στην καταστροφή.

Την ίδια ώρα που η Δύση ισοπεδωνόταν με αυτόν τον περίεργο "βομβαρδισμό" χρήματος, τα ίδια συνέβαιναν και στον υπόλοιπο κόσμο. Τον "υπανάπτυκτο" κόσμο. Εκεί είχε αναλάβει τη μάχη ο άλλος Εβραίος "στρατηγός" των "ναζιστών" της Νέας Τάξης. Ο "Ρόμελ" της οικονομικής "ερήμου" του Πλανήτη. Ο διαβόητος Γούλφενσον της Παγκόσμιας Τράπεζας. Της Τράπεζας, η οποία, σύμφωνα με μαρτυρίες του ίδιου του πρώην αντιπροέδρου της Τζόζεφ Στίγκλιτς, όχι μόνον δεν βοηθούσε τα κράτη να ξεφύγουν από τις κρίσεις, αλλά αντίθετα εμπλεκόταν απευθείας σ' εκείνες τις κρίσεις. Το "φτηνό" χρήμα οδήγησε στον εγκληματικό υπερδανεισμό των υπανάπτυκτων χωρών και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την "ομηρία" τους.

Τα χρήματα εκείνα δεν είχαν κανέναν αναπτυξιακό στόχο και απλά δόθηκαν, γιατί αυτό συνέφερε τον "πόλεμο" των ισχυρών. Μετατράπηκαν σε διαφθορά και τα κράτη στην πραγματικότητα καταστράφηκαν. Με τα χρήματα εκείνα δεν χτίστηκε ούτε ένα σχολείο, ένα εργοστάσιο ή ένα νοσοκομείο. Τα χρήματα εκείνα έγιναν βίλες, σκάφη αναψυχής, δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων, αμοιβές πόρνων, πολυτελή αυτοκίνητα διεφθαρμένων αξιωματούχων. Σε κράτη θεόφτωχα ξεπηδούσαν μέσα σε μια νύχτα δισεκατομμυριούχοι διεφθαρμένοι κρατικοί λειτουργοί, οι οποίοι τα "έδεναν" απόλυτα με τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών.

Οι λαοί στην κυριολεξία λιμοκτονούσαν κάτω από τις ανάγκες κάλυψης του δανεισμού τους και ξεπουλούσαν ό,τι πολυτιμότερο είχαν. Ορυχεία, πετρελαιοπηγές, φυτείες κλπ., πήγαν μέσα σε λίγα χρόνια στα χέρια των πολυεθνικών. Το αίμα κυλούσε άφθονο σ' εκείνες τις περιοχές. Ο ανεπτυγμένος κόσμος δεν αντιδρούσε, γιατί απλούστατα οι εγκληματίες είχαν εξασφαλίσει αν όχι τη συνενοχή του σίγουρα τη σιωπή του. Έχοντας συνδέσει την ποιότητά της ζωής του με την τεχνολογία μπορούσαν να τον διατηρούν σε μια μόνιμη ομηρία, ελέγχοντας την ενέργεια. Ελέγχοντας δηλαδή τη βασική προϋπόθεση, για να μπορεί να λειτουργεί η τεχνολογία αυτή. Οι "Επτά Αδερφές" των πετρελαίων γνώριζαν το "παιχνίδι" του εκβιασμού και προκαλούσαν κρίσεις, κάθε φορά που η ανθρωπότητα αντιδρούσε στα εγκλήματα του συστήματος.

Κοντά σ' αυτές τις εκβιάστριες, οι οποίες βασίζονταν στην πολυτιμότητα και το πεπερασμένο της ενέργειας, διακρίθηκαν και άλλοι, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε να μπορούν να εκβιάζουν. "Πρωταθλητής" του είδους η εβραϊκή De Beers. Η εταιρεία που αιματοκύλισε
κι εξακολουθεί να το κάνει ολόκληρη την Αφρική. Η εταιρεία με τα χιλιάδες εγκλήματα στο ενεργητικό της. Χιλιάδες δολοφονίες αντιδραστικών, χιλιάδες ακρωτηριασμούς πολιτών και πραγματικά στρατόπεδα συγκέντρωσης-εργασίας για τους δούλους της τρίτης χιλιετίας. Η εταιρεία, η οποία μαζί με το Χόλυγουντ δημιούργησε την παράδοση του Diamond Ring. Κατά πόδας ακολουθούσαν οι φαρμακοβιομηχανίες, οι οποίες εκτός των άλλων είχαν εξασφαλίσει εκατομμύρια "πειραματόζωων".

Από τη στιγμή που με τον υπερδανεισμό "έδεσαν" το σύνολο των κρατών του Πλανήτη στο "άρμα" τους, ήταν εύκολο γι' αυτούς να "στοχοποιήσουν" πιο συγκεκριμένους στόχους. Στόχος τους έγιναν οι ίδιοι οι λαοί των πιο ανεπτυγμένων κρατών και τα προσωπικά ή συλλογικά τους πλούτη. "Σκόρπισαν" χρήμα, για να εκδηλώσουν τη μαζική επίθεση και έπρεπε να το "μαζέψουν". Άρα έβαλαν ως στόχο τις καταθέσεις των ανθρώπων των ανεπτυγμένων κρατών και τις συλλογικές τους καταθέσεις, οι οποίες βρίσκονταν στα ασφαλιστικά τους ταμεία. Ελέγχοντας τα διεθνή όργανα και τις κυβερνήσεις των διεφθαρμένων, τους οποίους οι ίδιοι δημιούργησαν και επέβαλαν στις θέσεις τους, ήταν εύκολο να το πετύχουν. Τους ήταν εύκολο να σπάζουν τα προστατευτικά "φράγματα" των εθνικών οικονομιών. Ό,τι νόμο ήθελαν μπορούσαν να τον περάσουν μέσα σε μια νύκτα. Όποιος αντιδρούσε, ήταν εύκολο να φύγει από τη "μέση".

Οι "επιτελάρχες" και οι "στρατηγοί" έπρεπε πλέον ν' ανοίξουν τον δρόμο για τους "λοχαγούς". Η μάχη θα πήγαινε πλέον στο τακτικό επίπεδο. Στο επίπεδο, το οποίο θα τους επέτρεπε τη λεηλασία των λαών μέσω του χρηματιστηρίου. Μόνοι τους αποφάσισαν, νομοθέτησαν και εκτέλεσαν το μεγαλύτερο οικονομικό έγκλημα όλων των εποχών. Έβαλαν τους λαούς μέσα στα χρηματιστήρια και τους λεηλάτησαν εκ του ασφαλούς. Όπου δεν τους έφταναν τα χρήματα να το κάνουν, απλά νομοθετούσαν εις βάρος των νόμων, οι οποίοι υπήρχαν και μέχρι τότε διασφάλιζαν τους επενδυτές. Αυτοί αποφάσισαν να γίνεται το χρηματιστηριακό "παιχνίδι" στην κυριολεξία με "αέρα". Γνωρίζοντας το "παιχνίδι", γνώριζαν πότε έπρεπε να μπουν με "αέρα" και πότε να βγουν εκ του ασφαλούς με τη "λεία" τους.

Αυτό το παιχνίδι το έπαιξαν και πάλι οι δικοί τους άνθρωποι με επικεφαλείς τους Εβραίους "Λοχαγούς". Τέτοιοι ήταν οι γνωστοί Μπάφετ και Σόρος και οι πιο άγνωστοι τύπου Μπλακφαϊν της Γκόλντμαν Σακς, Schwab της ομόνυμης εταιρείας, Fuld της Λέμαν Μπρόδερς κλπ.. Αυτοί λεηλατούσαν το ένα χρηματιστήριο μετά το άλλο και άρα τον έναν λαό μετά τον άλλο. Αφού απέκτησαν το σύνολο του πλούτου της αγοράς και των τραπεζών, συνέχισαν τα "παιχνίδια" τους. Με "όργανα" τις δικές τους επενδυτικές τράπεζες, άρχισαν να "μολύνουν" τη χρηματοοικονομική αγορά με "τοξικά" ομόλογα. Ποιος ήταν ο στόχος τους; Να λεηλατήσουν και τους "κουμπαράδες" των λαών. Τα χρήματα δηλαδή τα οποία δεν βρίσκονταν στην αγορά. Τα χρήματα, τα οποία βρίσκονταν στα ταμεία των μεγάλων ΔΕΚΟ. Τα χρήματα των συνταξιούχων, τα οποία "λίμναζαν", γιατί γι' αυτόν τον λόγο συγκεντρώθηκαν. Για να λειτουργούν ως "δεξαμενή" αποταμίευσης για τους απόμαχους της εργασίας.

Back to content | Back to main menu